Dažniausiai užduodami klausimai
Kada gausiu savo užsakymą?
Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, gausite pranešimą į el. paštą arba SMS žinute kai jūsų užsakymas bus išsiųstas.
Kaip galiu grąžinti prekę?
Jeigu esate nepatenkitas įsigytu pirkiniu ar jo kokybe, galite jį grąžinti per 14 d. nuo prekės gavimo datos. Daugiau apie prekių grąžinimo taisykles galite rasti skiltyje: Prekių grąžinimas.
Ką daryti jei prekė sugedo?
Jeigu jūsų prekė sugedo ir jai vis dar yra galiojantis 2 metų garantijos terminas, rašykite mums paštu pagalba@modux.lt
Ar aš galiu atvykus pas Jūs įsigyti prekę?
Deja, mes veiklą vykdome tik interneto erdvėje ir neturime fizinių parduotuvių, kur galėtumėte apžiūrėti ar išbandyti mūsų prekes. Dėl šios priežasties, visos užsakytos prekės pristatomos naudojant kurjerių paslaugas arba paštomatus.
Per kiek laiko turiu kreiptis, jei gavau nekokybišką/brokuotą prekę?
Per 3 (tris) kalendorines dienas nuo prekių gavimo galite pasinaudoti savo atsisakymo teise ir pateikti mums pretenziją. Visos paraiškos, pateiktos vėliau nei šis terminas, nebus svarstomos.
Jei mūsų svetainėje neradote reikiamos informacijos, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@modux.lt.