Nemokamas pristatymas į Venipak paštomatus užsakymams virš 50€ 🚚📦

Modux
0
0
0

Prekių grąžinimo ir garantinio aptarnavimo taisyklės

Kokiu atveju prekes galima grąžinti per 14 dienų?

Jeigu nesate patenkinti įsigyta preke, turite teisę atsisakyti sudarytos sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, nenurodydami jokios priežasties. Tačiau yra keletas sąlygų, kurias turėtumėte laikytis:

      • Prekė turi būti grąžinta originalioje nepažeistoje pakuotėje su visomis jos dalimis ir priedais, kurie buvo pridėti. Jei prekė buvo įsigyta akcijos metu kartu su dovana, grąžinant prekę, turite grąžinti ir dovaną

        • Grąžinama prekė turi būti nepažeista, be mechaninių ar matomų defektų, išlaikant jos prekinę išvaizdą (švari, be dulkių, maisto likučių, be kalkių nuosėdų, nepažeistos etiketės, apsauginės plėvelės ir kitos originaliai komplektacijai būdingos dalys). Prekė turi išlikti be išvaizdos pakeitimų taip kaip ją apžiūrėtume fizinėje parduotuvėje. Grąžinant techninį prietaisą, jame negali būti jokios jūsų asmeninės informacijos, programinės įrangos ar asmeninių nustatymų. Prietaisas turi būti atstatytas į gamyklinės būklės programinę įrangą.

          • Prekė turi būti grąžinta ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo (gavimo) dienos. Termino bus laikomasi, jei prekę grąžinsite per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų Jūs ar Jūsų paskirta ar įgaliota trečioji šalis.

          • Svarbu, kad išsaugotumėte PVM sąskaitą-faktūrą, kuri patvirtina prekės įsigijimą.

        Jūs turite teisę tikrinti prekių savybes, kiek tai įmanoma padaryti, t. y. tikrinti prekes norint nustatyti jų charakteristikas, o ne kitais tikslais. Būkite atidūs, kadangi esate atsakingas dėl prekės vertės sumažėjimo.

        Kada prekės negalima grąžinti per 14 dienų?

        Prekės negalima grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, jei:

            • vartotojas atidarė ir (arba) sugadino/sunaikino prekių pakuotę, pažeidė apsauginę plėvelę, kurios atgal nepriimamos dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, pavyzdžiui: elektriniai dantų šepetėliai, irigatoriai, epiliatoriai, elektrinės barzdos mašinėlės, plaukų kirpimo mašinėlės, į ausis įstatomos ausinės, Bluetooth ausinės, alkotesteriai, taip pat spausdintuvai, daugiafunkciniai puodai, dulkių surbliai, robotai siurbliai, kavos aparatai, stambi buitinė technika, prekės vakuuminėse pakuotėse, kūno priežiūros ir asmeninės higienos prietaisai bei kiti panašūs gaminiai;

            • prekės, kurios greitai genda arba galiojimo laikas netrukus baigsis;

            • vartotojas atidarė garso ir vaizdo įrašo, kompiuterinės programos, duomenų laikmenų (USB raktai, atminties kortelės, išoriniai diskai) ar žaidimo pakuotę. Taip pat apima išpakuotą mokėjimo kortelę, skirtą internetiniam žaidimui, arba interaktyvios televizijos prenumeratą;

            • Jūs negalite pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, jei pirkote: prekes pagamintas pagal specialius Jūsų nurodymus, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Jūsų asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba prekes, kurios yra aiškiai pritaikytos Jūsų asmeninėms reikmėms.
            • Atkreipiame dėmesį, kad teisė per 14 dienų grąžinti prekes galioja tik fiziniams asmenims (vartotojams). Juridiniams asmenims ši teisė netaikoma, nebent kitaip numatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.

          SVARBU: gavę prekes iš kurjerio, įsitikinkite, kad pakuotė nėra pažeista. Jei yra pažeidimų, būtinai nurodykite jas prekių gavimo iš kurjerio akte. Jei prekių gavimo metu pakuotės defekto buvimas neužfiksuotas priėmimo akte, ateityje negalėsime apsvarstyti Jūsų pretenzijos dėl pakuotės ir joje esančių prekių pažeidimo, jos gali būti nepriimtos, jei nuspręsite jos atsisakyti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.

          Ką daryti, jei prekės pakuotė nepažeista, bet prekė viduje sugadinta?

          Jei pakuotė nebuvo pažeista, bet ją atidarę, pastebėjote, kad:

              • prekė turi išorinių pažeidimų (pvz., sudaužytas ekranas ar sulaužytas korpusas);

              • trūksta komplekte nurodytų dalių (pvz., maišytuve nėra smulkintuvo peilio, nėra nešiojamojo kompiuterio įkroviklio).

            Per 3 (tris) kalendorines dienas nuo prekių gavimo galite pasinaudoti savo atsisakymo teise ir pateikti mums pretenziją. Visos paraiškos, pateiktos vėliau nei šis terminas, nebus svarstomos.

            Ką daryti jei pristatyta prekė atkeliavo pažeista?

                • Jeigu pakuotės pažeidimą pastebėjote iš karto, esant kurjeriui – reikalaukite kurjerio surašyti siuntos pažeidimo aktą.

                • Jeigu pastebėjote kurjeriui išvykus – nufotografuokite neišpakuotą siuntos pakuotę iš visų 6 pusių taip, kad būtų matomi pažeidimai ir siuntos lipdukas (pvz., DPD ar kito siuntų vežėjo).

                • Jeigu pakuotė nėra pažeista ir Jūs jau išpakavote prekę, atskirai nufotografuokite pakuotę iš visų pusių.

                • Nufotografuokite siuntos lipduką (pvz., DPD ar kito siuntų vežėjo) taip, kad siuntos numeris būtų gerai matomas.

                • Išpakuokite prekę ir nufotografuokite prekės pažeidimą taip, kad būtų gerai matoma, koks tiksliai yra pažeidimas.

                • Nufotografuokite prekės serijinį numerį. Jį rasite atidžiai apžiūrėję prekę. Pvz., televizorių serijinis numeris nurodomas iš galo, skalbimo mašinų  – atidarius dangtį.Serijinis numeris žymimas trumpiniu SN.

              Visas nuotraukas, pirkimo dokumentą (PVM sąskaita-faktūra) ir aktą iš kurjerio (jei jis buvo surašytas) siųskite mums el.paštu pagalba@modux.lt. Pasistenksime susisiekti su jumis kaip įmanoma greičiau.

              Svarbu: kol sprendimas nebus priimtas, prašome išlaikyti prekę ir siuntos pakuotę tokias, kokias gavote (neišmeskite pakuotės, nebandykite taisyti prekės).

              Ar atgausiu visus sumokėtus pinigus už prekę ir jos siuntimo išlaidas?

              Taip. Jei nutarsite atsisakyti prekės, visi jūsų sumokėti pinigai bus grąžinti. Bet kokiu atveju, tai bus padaryta ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo dienos, kai mes gausime pranešimą apie jūsų sprendimą atsisakyti šios prekės. Paprastai pinigai bus grąžinami į jūsų pradinę banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas užsakymo metu. Mes neatliksime pinigų grąžinimo, kol gausime prekes atgal arba kol jūs pateiksite įrodymus, kad jas išsiuntėte, atsižvelgdami į tai, kas įvyksta anksčiau.

              Kaip galiu atlikti prekės grąžinimą?

              Prekę galite grąžinti per Omniva savitarną. Grąžinimo aktą įdėkite kartu su grąžinama preke. Jeigu prekė netilps į paštomatą, prašome susisiekti su mumis el. paštu pagalba@modux.lt.

              Prekių grąžinimo formos: